REGULAMIN
Regulamin sprzedaży w sklepie internetowym www.kurdemol.pl
Wstęp
- Sprzedawca – firma MUUKA z siedzibą w Warszawie, ul.Grottgera 25/1a, 00-785 Warszawa, NIP: 526-143-24-45
- Sklep – serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną www.kurdemol.pl, za pośrednictwem którego Kupujący może składać zamówienia.
- Kupujący – każdy użytkownik korzystający ze Sklepu i składający zamówienie w Sklepie.
- Regulamin – niniejszy regulamin.
- Towar – rzecz dostępna w sprzedaży w Sklepie.
- Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży towarów na odległość za pośrednictwem Sklepu, określające rodzaj i liczbę towarów.
Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży towarów znajdujących się w Sklepie oraz zasady korzystania ze Sklepu.
- Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja.
- Przedmiotem sprzedaży są towary prezentowane przez Sklep w chwili składania zamówienia.
- Ceny prezentowane na stronie internetowej Sklepu podawane są w polskich złotych i zawierają wszystkie jej składniki, w tym VAT.
- Towary oferowane w Sklepie są nowe.
- Sprzedawca ma prawo do zmiany ceny towarów, wprowadzania oraz wycofania towarów, udzielania rabatów na poszczególne towary oraz przeprowadzania i odwoływania promocji w Sklepie. Nie ogranicza to jednak w żaden sposób praw nabytych przez Kupujących; tj. zmiany nie dotyczą zamówień, które zostały złożone.
Składanie zamówień
- Aby dokonać zakupu w Sklepie i jednocześnie zawrzeć umowę sprzedaży, należy złożyć zamówienie na stronie Sklepu.
- W celu złożenia zamówienia poprzez stronę Sklepu należy dokonać wyboru towarów z dostępnej oferty Sklepu, ich typu, rozmiaru oraz ilości, a następnie kliknąć przycisk “Koszyk” i postępować zgodnie z dalszymi instrukcjami wyświetlanymi na stronie Sklepu.
- Warunkiem złożenia zamówienia jest podanie w formularzu “Dane do wysyłki” wymaganych danych teleadresowych niezbędnych do realizacji zamówienia.
- Informacje o kosztach dostawy są widoczne przy każdym towarze, doliczane są do ceny towaru i ponoszone są przez Kupującego.
- Kupujący składa zamówienie bez konieczności logowania się na stronie Sklepu.
- Po złożeniu Zamówienia Kupujący otrzymuje drogą elektroniczną potwierdzenie złożenia zamówienia ze wszystkimi istotnymi warunkami zamówienia.
- Sprzedawca udostępnia następujące sposoby realizacji płatności:
1) za pomocą systemu PayU.pl, w którym można wybrać jedną z następujących form płatności:
– mTransfer (mBank) - Płacę z Inteligo (konto Inteligo) - MultiTransfer (MultiBank) - Przelew24 (BZWBK) - ING Bank Śląski - Płać z Nordea - Przelew z BPH - Pekao24 (Bank Pekao S.A.) - iPKO (Bank PKO BP) - MilleNet (Millennium Bank) - Deutsche Bank PBC S.A. - Kredyt Bank S.A. (KB24) - Lukas Bank - CitiBank Handlowy - InvestBank - Bank Gospodarki Żywnościowej- Meritum Bank-Polbank EFG - Getin Bank - Eurobank - Raiffeisen Bank - zwykły przelew bankowy
2) zwykłym przelewem bankowym:
– dane do przelewu z kraju
NAZWA BANKU:mBank NUMER KONTA:22114020040000380274756537
MUUKA Cezary Zieliński, ul.Grottgera 25/1a 00-785 Warszawa
– dane do przelewu z zagranicy
NAZWA BANKU:mBank NUMER KONTA:PL22114020040000380274756537
MUUKA Cezary Zieliński, ul.Grottgera 25/1a 00-785 Warszawa
Kod BIC/SWIFT mBanku: BREXPLPWMBK
Dane Banku mBank S.A. FORMERLY BRE BANK S.A. (RETAIL BANKING) LODZ, al. Piłsudskiego 3, 90-368 Łódź
SORT CODE/numer rozliczeniowy – 11402004
Realizacja zamówień
- Warunkiem realizacji zamówienia złożonego przez Kupującego jest podanie przy wypełnianiu formularza zamówienia danych teleadresowych.
- Realizacja zamówienia płatnego przelewem rozpoczyna się po zaksięgowaniu należności za towar na koncie Sprzedawcy.
- Termin realizacji zamówienia rozumiany jest jako czas, który upływa od momentu zaksięgowania należności, skompletowania wszystkich składowych zamówienia, przygotowania towaru do chwili wysyłki do Kupującego i wynosi 7 dni roboczych.
- W przypadku, gdy zamówienie nie będzie możliwe do zrealizowania z uwagi na brak towaru, Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany, najpóźniej w ciągu maksymalnie 7 dni od dnia zawarcia umowy, zaś Sprzedawca zwróci w tym czasie otrzymaną od Kupującego sumę pieniężną za niezrealizowane zamówienie.
- Dostawa towarów realizowana jest przez Pocztę Polską przesyłką poleconą priorytetową.
- Na życzenia Kupującego towar wysyłany jest również za granicę; koszt według cennika Poczty Polskiej. W celu ustalenia szczegółów wysyłki Kupujący kontaktuje się ze Sklepem.
- Kupujący ma możliwość odbioru osobistego towaru w pracowni przy ul.Grottgera 25/1a 00-785 Warszawa, po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu wizyty.
- Kupujący może wybrać opcję dostawy – Poczta Polska za pobraniem. W tym celu kontaktuje się ze sklepem: kontakt@kurdemol.pl
Reklamacje i zwroty
- Kupującemu w przypadku niezgodności towaru z umową przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego towaru.
- Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty e-mail: kontakt@kurdemol.pl lub telefonicznie – 501 595 794, pomoże to w sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji.
- Reklamacja może być złożona drogą pocztową poprzez odesłanie towaru wraz z opisem wad listem poleconym na adres: Kurdemol Cezary Zieliński, ul. Piaseczyńska 53, 05-555 Marylka z dopiskiem “Reklamacja”.
- Kupujący otrzyma informacje o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sklep przesyłki listowej poleconej zawierającej reklamowany towar.
- W przypadku pomyślnego rozpatrzenia reklamacji Sklep wyśle do Kupującego towar pełnowartościowy w ciągu 14 dni. Jeśli okaże się to niemożliwe, Sklep zwróci pełną kwotę zapłaconą za towar wraz z kosztami wysyłki.
- Negatywne rozpatrzenie reklamacji skutkuje odesłaniem towaru do Kupującego wraz z opinią na temat odmowy reklamacji. W tej sytuacji koszty wysyłki towaru są bezzwrotne.
- Kupujący ma prawo do wymiany towaru na inny. Odesłanie towaru odbywa się na koszt Kupującego, natomiast koszt wysyłki towaru na wymianę ponosi Sklep. Odesłany towar musi być zwrócony w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania.
- W przypadku zwrotu towaru uszkodzonego, niepełnowartościowego, noszącego ślady użytkowania, Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru.
- Towar odsyłany przesyłkami za pobraniem nie jest przez Sklep przyjmowany.
Dane osobowe
Złożenie zamówienia nie wymaga rejestracji na stronie sklepu. Zgodnie z RODO zbieramy dane wyłącznie dla potrzeb realizacji usługi – przy składaniu zamówienia Kupujący podaje dane osobowe: imię i nazwisko oraz adres w celu realizacji i obsługi zamówień przez Sprzedawcę. Po zrealizowaniu zamówienia dane osobowe Kupującego zostają usunięte. Dane osobowe są należycie chronione i nie są udostępniane osobom trzecim. Więcej pod linkiem
Postanowienia końcowe
- W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym w szczególności postanowienia kodeksu cywilnego lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności Sklepu.
- Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie. Zmiany w Regulaminie obowiązują od momentu opublikowania ich na stronie Sklepu. Zmiany te nie mogą naruszać praw nabytych Kupujących korzystających ze Sklepu.
- Regulamin dostępny jest dla wszystkich Kupujących w wersji elektronicznej na stronie Sklepu www.kurdemol.pl